مصاحبه با دکتر شریل بوتینی در مورد « مدرسه خانگی»

پورمنصف:وقت خوش

دکتر بوتینی:وقت بخیر

پورمنصف: خودتان را معرفی می‌کنید.

دکتر بوتینی: من طراح برنامههای بخش مدرسه خانگی شهرستان پالم ناحیه بیچ هستم.

پورمنصف: به نظر شما مدرسه خانگی بهتر است یا حضور در مدرسه رسمی؟

دکتر بوتینی: مدرسه خانگی یک انتخاب شخصی است.

پورمنصف: آموزش مهارت های زندگی در مدرسه خانگی به چه شیوه‌ای است؟

دکتر بوتینی:تمامی آموزش‌ها توسط والدین یا سرپرست انجام می‌شود.

پورمنصف:نمونه‌ای از روش تدریس در مدرسه خانگی را برایمان بیان می‌کنید.

دکتر بوتینی: هنگامی که خانواده فرم مورد نظر را تکمیل کرد، ممکن است  آموزش در مدرسه خانگی را با هر برنامه یا موادی که به بهترین وجه با نیازهای کودک مطابقت دارد، آغاز کند. ما در اینجا اطلاعاتی در مورد برخی از برنامه‌های معتبر وگروه‌های حمایتی ممکن برای والدین داریم، (برگه‌ ای از برنامه های مکاتبات معتبر منطقه‌ای را ضمیه پاسخ خود کردند.) البته شرکت در این برنامه ها اختیاری است و به معنای تأیید نیست. این اطلاعات برای راحتی شما ارائه شده است. اطلاعات برنامه‌های مکاتبات معتبر منطقه‌ای با وزارت آموزش فلوریدا تأیید شده است. لیست کامل در سایت https://www.cognia.org قرار دارد. در اینجا یک تفکیک کامل از همه الزامات و اطلاعات عمیق‌تر داریم. اما والدینممکن است از هر گونه مواد آموزشی که مایلند استفاده کنند.

پورمنصف:مدیر در مدرسهخانگی چگونه نقش خود را ایفا می‌کند؟

دکتر بوتینی: مدیر، والدین و یا سرپرست در مدرسه خانگی است. با ایجاد یک برنامه آموزشی در خانه، شما تماممسئولیت‌های تحصیلی را بر عهده می‌گیرید، لطفاً در حین آموزش خانگی به فرزندتان ، از قانون ۱۰۰۲٫۴۱ فلوریدامطلع شوید ، با مسئولیت‌های خود در این زمینه  آشنا شوید. ( لینک قانون را ضمیمه کردند، در روزهای آتی ، ترجمه آنرا قرار خواهم داد.) در اصل، شما در حال تبدیل شدن به معلم، مشاور مدرسه، متخصص ESE و مدیر آموزش مدرسه خانگی خود هستید. شما مدیر هستید و بر برنامه آموزشی نظارت می‌کنید. ما هیچ گونه برنامه درسی، کتاب یا مطالبیارائه نمی دهیم. آموزش  مدرسه خانگی مبتنی بر والدین و یا سرپرست است. شما کشف می کنید و تصمیم می گیرید که چگونهمی خواهید فرزند خود را آموزش دهید تا نیازهای تحصیلی او را برآورده کنید. دانش‌آموزانی که مدرسه را از طریقآموزش خانگی یا مدرسه خانگی به پایان می‌رسانند، دیپلم نمی‌گیرند و مسیر فارغ‌التحصیلی  را نمی‌پیمایند، زیرا دیگر در مدرسه  ثبت نام نکرده‌اند.

والدین باید هر سال یک ارزیابی سالانه ارائه دهند تا پیشرفت تحصیلی متناسب با سطح و توانایی کودک را نشان دهد. این مورد را می توان به شکل زیر انجام داد:

معلم دارای گواهینامه فلوریدا که توسط والدین یا سرپرست انتخاب می‌شود، باید پیشرفت کودک را بر اساس بررسینمونه کارها و بحث با دانش‌آموز ارزیابی کند. یا

دانش آموز باید در آزمون پیشرفت دانش آموزی استاندارد ملی که توسط یک معلم معتبر برگزار می‌شود شرکت کند. یا

دانش آموز باید یک آزمون ارزیابی دولتی را که توسط ناحیه مدرسه استفاده می‌شود و توسط یک معلم معتبر برگزارمی شود، در محل و تحت شرایط آزمون مورد تأیید ناحیه مدرسه شرکت کند. یا

دانش آموز باید توسط روانشناس دارای مجوز معتبر و فعال مطابق با مفاد ۴۹۰٫۰۰۳ (۷) یا (۸) F.S. ارزیابی شود. یا

دانش آموز باید با هر ابزار اندازه گیری معتبر دیگری (به عنوان مثال، رونوشت غیررسمی از یک برنامه معتبر) مطابقتوافق متقابل ناظر مدرسه منطقه ای که دانش آموز در آن زندگی می کند و والدین  یا سرپرست دانش آموز مورد ارزیابیقرار گیرد.

  دانش آموز را در هر زمانی از مدرسه خانگی می‌توان خارج کرد و او را به مدرسه ‌ دولتی، و یا خصوصی بازگرداند. با تکمیل یک فرم انصراف این کار صورت می پذیرد ( این موارد در وب سایت ما یافت می‌شود).

  پورمنصف: سپاسگزارم

دکتر بوتینی:مراقب خودت باش.

⭕️این مصاحبه ایمیلی انجام شد. سندیت آن موجود است.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *